ضد دشمن

.امام خامنه ای: جنگ امروز ما، جنگ نرم است. در جنگ نرم دشمن به سراغ سنگر های معنوی می آید تا آن ها را منهدم کند

ضد دشمن

.امام خامنه ای: جنگ امروز ما، جنگ نرم است. در جنگ نرم دشمن به سراغ سنگر های معنوی می آید تا آن ها را منهدم کند

طبقه بندی موضوعی

حفاری‌ها زیر مسجد الاقصی شدت گرفت

| چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ

سازمان وقف و میراث الاقصی اعلام کرد که رژیم اشغالگر قدس به حفاری‌ در زیر مسجد الاقصی سرعت بخشیده و در ماه‌های اخیر 60 متر در طول دیوار غربی این مسجد حفاری کرده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این مؤسسه فلسطینی تأکید کرد که در روزهای اخیر هنگام بازدید از مسجد الاقصی دریافته است که رژیم اشغالگر به حفاری‌ها سرعت بخشیده است، این حفاری‌ها در محوطه مسجد الاقصی از انتهای جنوب غربی شروع می شود به سمت شمال و از زیر دروازه المغاربه می گذرد و تا زیر دیوار البراق ادامه دارد.
دروازه المغاربه در دیوار غربی مسجد الاقصی قرار دارد، و دیوار البراق هم محل انجام مناسک شهرک نشینان صهیونیست است. اداره اوقاف اسلامی ( وابسته به وزارت اوقاف اردن) و هیات عالی اسلامی در قدس (که نهادی غیر دولتی است) بارها اعلام کرده اند که این دیوار بخش جدا نشدنی از مسجد الاقصی است.
در ادامه گزارش مؤسسه الاقصی آمده است: رژیم اشغالگر و ایادی آن بالاخره اعتراف کردند که در ماه های اخیر 60 متر در طول دیوار غربی مسجد الاقصی حفاری کرده اند. این خبر جمعه گذشته نیز از سوی روزنامه موسوم به "یسرائیل" منتشر شده است.
این مؤسسه با هشدار درباره خطرهایی که به خاطر این حفاری ها مسجد الاقصی را تهدید می کند، تأکید کرد که عمق این حفاری ها به 5 متر در زیر زمین می رسد.
مؤسسه الاقصی همچنین درباره ادعاهای واهی رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف سنگی از معبد ادعایی دوم در این حفاری ها، هشدار داد.
تاکنون مسوولان رژیم صهیونیستی در خصوص گزارش موسسه الاقصی در مورد حفاری ها عکس العملی نشان نداده اند.
از سوی دیگر، در شهر العیسویه واقع در قدس، درگیری هایی بین فلسطینیان و نیروهای پلیس رژیم اشغالگر روی داد که بر اساس گفته شاهدان در این درگیری 6 شهروند فلسطینی مجروح شدند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">